Onsdag "lill-lördag"

Nu idag hade vi teater sprang runt på skolan med strupmor mhmmm ? KALLT.
men vilket fall de va bara i tio min haha.
Så gjorde vi massa övningar sen skulle vi göra en liten scen somm vi skulle visa upp och temat var stagefight om de nu stavas så. Jag och antonia var typiska bitchar ^^  höhö
Som bråkade och slogs slutade med att jag vann i scenen haha :P äsch bara på skoj skulle aldrig kunna göra illa henne ! Nu ikväll/ eftermiddag så ska jag hämta älsklingen på  jobbet och skjusa hem honom efter de ska jag vidare tilla ntonia och gå igenom/ knäppa kort medans hon och Patrik? tränar..,.
Bra att jag inte ens vet vad killen heter höhöhö.
Tur jag fick med mig kameran idag då allafall, nu ska jag kika efter min nk lärare :)
Kanske blir godis och mys ikväll ;)?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0