Oj vad klockan vart mycke...

Nu var de dax att  sova för att  kunna orka upp imorogn.. se om jag  nu kan sova.
Vet inte alls hur jag hinner med mig ? hur man hinner med sig själv.
Man börjar känna sig som vet inte ett levande spöke?
Oavsett vad man försöker med vet man inte om de blir bra... SUCK.
Samhälle och  nk kvar nu! wiehooo! .. Ne...
Lovet kommer bestå mycket av plugg och vet inte... vill försöka få ordning på allt och göra allting perfekt. med de går ju inte, inget kan bli perfekt. Hur man nu vrider och vänder.
jag vill verkligen kunna göra de som ja vill gö efter skolan toppen kan man hoppas.

Kommentarer
Postat av: Amanda ♥

Sv: Jaha, ja men du ser, riktigt skoj :)



Kika in och kolla om det blev du som vann dagens blogg, annars så får du jättegärna vara med och tävla om att bli morgondagens blogg. :) Ju fler kommentarer du lämnar, desto större chans att vinna har du. Lycka till.



Allt bra med dig såhär på morgonkvisten?



Kraam.

2010-10-27 @ 07:41:54
URL: http://youpushedmeaway.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0