Ny vecka och nya tag!

Veckan har hittils börjat mycket bra :)
Började med att  halft sova över imorse efter jag  ätit frukost med älsklingen hehe..
Skyndade iväg till skolan och  gick igenom allt på  provet som jag inte hade varit med på ngn genomgång eller ngt sånt alls eftersom jag  missat de 4 lektionerna.
Så satt  en timme med nk läraren och  fixade det.. sen när ja va klar så tyckte hon allafall att  jag  skulle göra det så bestämde mig för att  göra det då duktig som jag är :)
Riktigt nöjd även med att  jag  svarade på alla frågor på provet.. säkert så att  jag  blandat ihop massor med grejer.. suck men de känndes ändå super bra.. men de brukar de ju göra för mig när de går åt helvete hahah !  helt tvärs emot liksom.  Men nu ska jag städa rummet lite och  hoppa in i duschen sen :)
Sen tror jag att  jag  ska ta och  mysa lite med min älskling! :D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0