Ny mys ! :)

Var hem en sväng efter och packade lite kläder och sånt..
Så var ja ju in till simone en sväng och hämtade pengarna som hon är skyldig mig sen igår hehe :) gullgumman<3
Sen var vi på Coop och köpte ben and jerrys ! sjukt mummsigt hihi längtar tills jag får öppna den.
Sen va vi på elgiganten och  älsklingen köpte en ny mus till mig ;) hehe Visst är den fin?
Ikväll blir de bara chill för jag pallar inte göra mycket eftersom jag har så sjukt in i mitt huvud.
Men nu snart är de käk...
Kul att man ser ut som ett ufo! men riktigt trött efter dagen!

Kommentarer
Postat av: manuela

Ser fram emot det nu hihi :D Tack för infon

2010-10-15 @ 16:54:32
URL: http://manuelahansson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0