Nu har vi kört hårt ;)!

Äntligen jobbat massvis med timmar idag  på projektet :) super trött bara av att  knäppa massvis emd bilder vart totalt 70 bilder ! blir några bilder då och då ! :)
Kommer bli ett  super roligt projekt hoppas att  lärarna oxå tkr att  vi  jobbar bra.
Och att  man får bra betyg på det, eftersom man verkligen jobbar med de.
Kmr ihåg att  förut när jag  titta på sån där redovisning var de några killar som fiskat... och får inte jag  g om de fick de när de fiskat då vet inte jag!
redan avlagt massvis med timmar på detta nu längtar  som fan ! och  hoppas att  det blir bra...
Jaja nu ska jag duscha sen blir det nog sova sjukt trött och  ont i skallen.. :( suck...
Imorogn ska jag  lyssna på  ngn föreläsning på skolan och  jag hoppas att  det går fort annars kommer ja somna..
RANDOM...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0