Måndag = skola

Nu sitter jag på skolan och väntar på sista lektionen nicenice ! :)
Slutar  typ  tio i tre eller ngt sånt. LÄngatar hem..
Även fast  jag ska plugga som en idiot, menmen sånt är liiiivet !
Idag blir de labbrapport, och samhälle och alternativ medicin. (Y)
Kunde inte sova i natt min älsklin var ju inte hemma hos mig... :'( buhuuuu
Vet inte somnade skit sent och vaknade kvart i 7. Suck känner att dagen blivit konstig och att jag är skit trött.
Framkallade allafall en av mina motsolsbilder den var bra var typ en av de första som jag knäppt och kortet var på liv. Vart jätte bra allafall :) Nöjd som fan.
Inatt kommer min älskling och sover hos mig ! Wihohoo

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0