Lördag

Hejhej!
Hann inte skriva så mycket mera igår började dricka klockan 16, fast  ah vi tog de lugnt allafall jag :)
Var  lagomt full och  hade mycket trevligt :) Kul att  dansa med sina vänner och ha riktigt skojj utan tjejbråk och massa cp människor... Som tex de som drog mig i håret förra året... de va int een okej kväll. Men gårdagen var riktigt kung ! :)
Sjukt roligt så klart med ANTONIA :D ingen är bättre än dej  ! hihi
Jag  har själv legat i sängen hela dagen och  bara tagit de lugnt inte riktigt orkat röra ett finger :P
När älsklingen kom hem klockan 15 så fick jag så lov att  kliva upp för då skulle vi  åka och handla mat ^^
Tänkte kika på film eller något ikväll och  bara ta det lugnt orkar inte göra ngt anträngande jag  e...
Men nu ska jag fixa mig och sånt innan vi ska dra :P
Skriver kanske senare oxå :)
Längtar  tillbaka som fan ! Bästa veckan i mitt liv.

Kommentarer
Postat av: antonia

naw, du är också sjuukt bra gummsan min! <3

2010-10-09 @ 17:35:20
URL: http://antoniajakobsson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0