Jobbat hårt...

Känner att jag jobbat sjukt hårt denna lektion, nu väntar jag på att Antonias lektion ska sluta skulle egentligen varit med men glömde kameran i stressen imorse... sjukt.
Men allafall så har jag gjort klart inlämningen till nästa vecka känns bra för mig(Y).
Mamma har oxå en stressig dag idag så får väl se vad den leder till :P
jag ska gå och  leta grejer att  sätta ihop mitt häfte med..
Jag har glömt att nämna att jag fått extra jobb på torsdagar ?
Vilket fall ska jag städa alla torsdagar i månaden, hemma hos min morfar.
Känns kung med en liten extra knäck de behövs.. Trots allt så är de bra med pengar som man spara och hitta på ngt roligt för sedan.
Kommer inte träffa min älskling ngt ikväll buhu! :'(

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0