Hemska måndag !

måste säga fyfan vilken dag... Sovit hela dagen, klev upp och skulle gå på toa och trodde jag skulle svimma.. sjukt.
Ensam hemma hos älsklingen hela dagen ända fram till kl 15 då hans lille bror kom hem.
Men som gick lika fort igen sen kom älsklingen hem 16 ! bästa på hela dagen <3
Slapp jag vara ensam nå mer. Hade verkligen super ont i skallen aldrig haft så  ont.
Uscha nu ikväll blir de ben and jerry och så blir de new york fruar som börjar klockan 9.
Ska även hämta älskligens föräldrar på tågstation om ett tag.
ska väl försöka ta mig till skolan. De stod redovisning i min kalender.. mhmm undra i vad för ngt..
Tror jag har det mesta klart allafall.. men nu ska jag dra :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0