Fredag- lördag

hejhej ! :)
Igår var jag med älsklingen och  Emil.
Vi åkte lite  bil och titta på alla poliser som var ute igår.. Sjukt va de var på hugget och ville inte att  vi skulle ha körkort ? HAHA eller ja de stod ju som sagt över allt !
Nu så här på lördagsmorgonen har jag inte gjort så mycket tänkte gå på stan men ville inte gå själv och jag skulle bara ha en sak ändåså så de kan jag ju lika gärna ta till veckan lr ngt.
Så var jag hem till enånger och packade lite kläder och duschade :)
Så nu känner jag  att  jag tycker att  älsklingen skall komma hem ! :D <3
Vi får väll se vad som händer ikväll! :)

Kommentarer
Postat av: Croftsoft*

Ja, läppförstoring gör ju ganska ont och det är en hel del nålstick, även om det går ganska snabbt...Men jag är ganska besviken nu, för mina läppar har gått tillbaka till normal storlek, även om det bara har gått en vecka sedan jag gjorde ingreppet...fattar inget! Det ska ju hålla ett halvår! Men jag ska ringa plastikakademin imorn och se vad de kan göra...



Hur är det me dej då? Haft en bra helg? :)

2010-10-03 @ 17:40:53
URL: http://croftsoft.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0