Äntligen FREDAG! :)

Drömde massa konstiga drömmar i natt sjukt.., vaknade och kunde inte somna om... :(
jaja tills lsut så gick de väl och då vaknade jag av klockan som ringde 08.15..
Så klev upp och fixade mig osv då :) så nu ska jag iväg till skolan och ha två lektioner :)
Slutar  13.50 idag  riktigt chillig dag, ikväll blir de g fest  :)
kommer bli kuuung längtar som fan;).
Får se vart vi hamnar osv men de löser sig alltid, man gör de roligt om de är tråkigt eller hur antonia ?;)
Så efter skolan drar  vi  hem till antonia och fixar oss och äter tacos ? tyckte jag att jag hörde :P?
Men de märks vid middags tid hihi;)

Kommentarer
Postat av: antonia

klart det gumman, vi har ju alltid kul! :))<3

2010-10-09 @ 12:20:04
URL: http://antoniajakobsson.blogg.se/
Postat av: Croftsoft*

Vad drömde du för drömmar då? nyfiken

Lägg gärna ut lite bilder från festen sedan! :)



Jag har fått en spruta till i mina läppar nu, så de är de jättefina! :) Jobbigt att gå igenom läppförstoringen en gång till, men det var det helt klart värt! :)



Hoppas du har en fin helg! Kramar!

2010-10-09 @ 14:35:15
URL: http://croftsoft.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0