tisdagskvällen

Har suttit och kollat på  tvn och  lite olika inrednings sidor på nätet, helt sjukt mycke grejer jag ska beställa och billiga är de :)  blir till att  fixa sånt sen när man väl ska flytta liksom (:
Idag ha rjag käkat kladdkaka och  popkorn :)  mummsigt.
Blåser hur mycke som helst  ute har inte ens varit ut idag men hör hur sakerna slår på väggarna.. illa
Plus att  de snöar otroligt mycke nu  de e roligt (:
Bara jobbigt att  de kommer säkert försvinna och  man måste  sopa av bilen liksom? hahaahaha :P
Imorgon tror jag  att  älsklingen kommer hit mysmys ! (: vi ska försöka att  få lite mer ordning i garaget och så ska vi försöka riva bänken, snart så får man in min bil där oxå^^ (Y)
Då skall den lagas och fixas till besiktingen bara hoppas att  den går igenom...
Har  bekymmer med abs bromsar och  helljus lampan i bilen.. haha inte bra men de går att  lösa på  smidigt sätt.
Klarar  inte vi av de får bilfirman göra det (:
Jag vill tillbaka till värmen och grekland NU!
Jag & min underbara vän antonia (:

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0