Tisdag

Nu har  jag turism lektion ska egentligen plugga turism. Men just på min data fungerar inte det programmet lagomt suuurt.. ska försöka att  få de gjort sen efter skolan va här klockan 7 imorse och då började jag med att  plugga samhälle och  nu sitter jg oxå och läser lite samhälle.
känns tungt efter som jag vet inte va ja ska säga om de över huvudtaget.
Åker hem till ljuva enånger idag ? hahahaha nja.. vet inte om de e  sant allafall.
men de e lugnt och tyst där, dock är mitt rum ganska så stökigt. me jaja. får ta tag i det när jag kommer hem så ska älsklingen kanske kika på min bil?(:

kanske är dax att  klippa och färga mitt hår snart ? JEPP.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0