tisdag irriterad

Mest tok irriterad mest hela dagen på massa grejer och  folk..
Innan jul göra:
Idag samhälle rapport fin slip och engelska.
Imorgon Julbord med elgiganten.
torsdag plugga engelska läxa som jag får på torsdag! (Y) jobbax2
fredag plugga hemprov
lördag plugga turism julbaka?
söndag alternativ medicin.
Måndag läsa innan proven på tisdag..
onsdag sjukhuset och engelska.
torsdag jobba ledig sen? x2
Julbord denna vecka med ?
lördag julhandla
måndag engelska
tisdag projekt arbete
onsdag engelska innan lovet göra klart inlämningsuppgifter.
torsdag jobbx2
fredag projekt julbak?
lördag  projekt på fyren..
söndag julbord i rogsta med släkten
Måndag svenska prov. de va sista vettiga dagen i skolan ? fullt upp ja !!
och detta är inga rester... utan så här ser mitt liv ut.. PLANERAT OCH BRA...
Bara jag som tycker man har mycke innan jul allafall liksom ?
tror jag  får leta en del julklappar på nätet..  shiet...
GE MIG STUDENTEN NU!
massa saker som gör att ja vill dit nu!

Kommentarer
Postat av: ERICAPERZZON

Oj vad du har mycket att göra:( Hoppas det går bra!:)

Varför julbord med elgiganten föresten?:P



/E

2010-11-30 @ 19:23:12
URL: http://ericaperzzon.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0