så less...

Dag har gått bra med fotning av antonia och  patrik plus på det ! :)
sen så tog jag mig tid att fram kalla en rulle  med film toook bra, förutom att jag och antonia kämpade med de, att få på filmen på en grej. fasen asså de gick inte alls bra.
Satt och spolade rullen skulle göras i 10 min känner att de luktar så hemskt illa..
Går ut i korridoren och  hör och ser att ngn tänt på en soptunna inne på toan.
OMOGET,TÖNTIGT, ONÖDIGT ? jaaaaaaaaaaaaaaaaaaa!
Tog mej hem och var helt sjukt sugen på krov med bröd mumms :) fixa det och när jag tar första tuggan känner ja.. blääää så spotta ja ut de.. vafan ? helt sjukt min hals är så otroligt cp så jag blir arg.. kan inte dricka ngt med apelsin enbart i varken fanta eller juice.. ngt störande.
Blir till att ringa sjukhuset ngn dag och klaga.. kan inte dricka oboy heller typ... SUUUUUUG.
vf skulle man operera sig.

Kommentarer
Postat av: Cissi

Tack sötnos! :)

2010-11-08 @ 18:42:59
URL: http://cviklund.blogg.se/
Postat av: ERICAPERZZON

Superfina bilder!:)



Svar: Ja men det är lite kallt nu;P Men barbacka är supermysigt, varmt och skönt;P



/E

2010-11-08 @ 20:57:44
URL: http://ericaperzzon.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0