myskväll(:

igår så vart jag  bjuden på kina av älskligen muummms :) älskar verkligen maten där :D  hur gullig som heöst va han som bjöd mig :') <3
sen va vi ute ett  tag efter det så åkte vi  till maxi och  handlade lite frukt och natur godis även lite annat godis mumma. När vi  kom hem tittade vi på film the a-team Den va roligt och  bra tkr jag, fast  va så sjukt trött så jag  höll på att  somna.
idag  så  fick ja sms av mamma imorse att  jag inte fick åka hem idag  eller :P
eftersom de var stopp på  e4an igen ! :o SJUKT JU...
jaja ligger i sängen hemma hos älsklingen och  tänkte försöka skriva klart samhällen innan han kommer hem :)
Gosigaste missen :)

Kommentarer
Postat av: Ellen Och Vendela

Gud vad söt!:)

2010-12-03 @ 17:42:34
URL: http://prettygeeks.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0