Måndags mys

vet inte man jag tycker att denna dagen började otroligt stressat.
Men på ngt sätt så vart det mysigt och bra allafall.
Började med att åka bil i typ 3 mil innan va var på skolan känndes lite små jobbigt men jaja.. hade älsklingen vid min sida allafall :') världens bästa !
I helgen var vi mde kompisar på lördagen och hade myskväll på fredagen TOPPEN tycker jag  inte kunnat blivit mysigare. Så i lördags  var vi med Miche och  Hanning på kvällen :) träffades även annat trevligt folk!
Igår var vi på julskyltningen en sväng om jag säger så här  converse SVINKALLA och  typ 11 minus ute... resulterade till att  vi gick igenom stånden ganska så snabbt sedan åkte vi hem och  käkade mat.
Vill åka till åre och ¨ka massa skidor helst nyss.. mhmm. men efter nyår blir de åka av :D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0