Lördags morgon

Igår var jag  och älsklingen med Miche , Emil och Johannes.
vi hade tråkigt i våran stad så vi tog och kidnappade Miche ^^ och åkte till första Söderhamn.. inge mycke folk.
Åkte vidare till Bollnäs inte så mycke folk men mer än va vi hade sett på hela kvällen ? haha
åkte runt lite käkade på max och åkte vidare hem över Trönö... ngt dålig väg ? JAPP
den var kass. Och ja började må illa vet inte om de va av maten eller om ja va åksjuk ?:O
gash  aldrig blivit de isf.. kasnke var komibationen av att vara mätt och  åka jordens sämsta väg ?
allafall just då  va den kass^^
Sen när vi  kom till Hudik åkte vi hem direkt eftersom älsklingen skulle jobba idag och  vi va skit trötta!
Men... Det  tog över en timme innan jag kunde somna?.... -.- lagomt irriterande när ja va skit trött.
somnade till slut allafall.  Vaknade imorse och  tyckte att  jag inte hade fått sovit ngt hahahahah ! jaja...
Idag öppnade Duveds backen i Åre ! ;D nice kanske man ska ta sig ngn tur upp dit snart? LÄNGTAR efter att få åka skidor faktis.
Men nu blir det  samhälls plugg.... gud va jag  läääängtat... eller inte. Men de måste göras oavsett hur jobbigt man tyckter att det är. Mamma åkte precis och handla så det blir frukost inom kort (:
Hoppas att alla får en bra lördag :)!
världens mysigaste misse !<3

Kommentarer
Postat av: jenny - ROSEETTENS ♥

fina bilder!

2010-11-13 @ 18:30:19
URL: http://roseettens.blogg.se/
Postat av: Dilin

söt katt :D

2010-11-14 @ 15:51:59
URL: http://diilins.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0