Lördag-söndag

Hejhej lördagen började jag  fixa med fter rätt och grejer som jag amanda johannes och emil och ngn mer kanske skulle käka på kvällen innan jag hämtade älsklingen. men vid klockan två ringer telefonen och de blir ändrade planer. Blev att  vara chaffis till personalen på elgiganten. Minibuss och snöstorm (Y)  Gick riktigt bra fakits både dit och hem så vart alltså sundsvall, gokart, laserdome och  simulator skutning på djur ? de va ritkigt kul tkr jag då^^ haha laserdome var jobbigt och sjukt varmt!
Kom hem kring halv 4 ? hemma i enånger.... SUCK jobbigt skulle upp tidigt idag  med fakits. klev upp 11 och skulle fixa maskin hallen hos min moster och  hennes man. menmen
Nu ska jag ta mig lite hallonpaj och se om jag kommer upp ur sängen själv  imorgon med tanke på hur BLÅSLAGEN JAG ÄR.. :(
Kort från nöjeshallen i sundsvall (kvällens räddare )
Vart en roligt och trevlig helg (:

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0