Jobbigt

Känner hur ont jag har i ryggen ibland, men klagar ändå inte så mycke.
de är typ ett år tills jag ska tillbaka på läkarkoll igen.
jag har väl mina aningar om var de kan leda ändå.
för tror inte de blir bättre nu om det bara blivit värre hela tiden förutom när jag var korsettbehandlad.
Jag är rädd för att göra en operation, om de skulle bli så. Har ju undvikit de i 4 år ?
men eftersom jag sluta växt förra gången jag va där och  de sa att de hade blivit värre så blir de värre hela tiden?
eller vet inte hur de fungerar. de e ju människans kropp som styr och ställer.
Rädd att man ska må skit och att de ks agöra ännu ondare efter operationen. Men ah de e mina tankar de.
Nu imorse klev jag upp klockan 6 åkte hem och knäppte kort ute :) hoppas de vart underbara (Y)
sen har jag inte gjrot så mycke ska plugga lite snart. ska ta och dricka lite kolsyrat vatten först.
some times i wish i were like everybody else.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0