hårt arbete,

fan va jag är bra va uppe klockan 6 imorse käka frukost skulle plugga men somnade om haha! vaknade halv 9 och då var de brottom ! O:O skulle va klockan 9 på green garden och gå igenom arbetet som jag ska göra där.
Blir lite  spar allafall(:
jag var där i tid med att  ha skottat  och grejeat hemma hos johan innan :)!¨
Men när jag skulle därifrån höll jag på att  döö :O
ABSen på min bil fungerar  ju inte och de gör bromssträckan mycke länge !
jag började bromsa as långt innan svängen. Men... när jag  bromsa lite så låste sig däcken och jag bara glider hela vägen ! ända fram till vägen. då stannar bilen... tuuur !
gash höll på att  dl helt seriöst ! :O

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0