Fan vilken lång dag !

Sjukt att  jag  tycker tat  denna dagen varit lång ?  haft  3 lektioner ? SJUKT LITE.
jaja jag ska fan inte klaga inte nå heller e...
för imorgon blir de bra nog mycke värre, känner mig bara sjukt trött och  vill ta studenten nyss?!
Kollade på  student mössor idag och jag  tror jag vet  hur den skall se ut och vad jag ska ha för grejer till :P
ska kika på  älsklingens mössa och  se hur hans ser ut oxå (:
gash ja e döö trött... varför blir man trött biter tid?
det   är bra nog mycke mörkare ute hela tiden eftersom de e annorlunda trötthet är säämst..
25  skoldagar kvar tills jul ?`va de så antonia ?:D

Kommentarer
Postat av: Thaura*

Åh, vad underbart att redan planera för studenten! :)

2010-11-15 @ 21:05:14
URL: http://croftsoft.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0