En riktigt plugg torsdag

Känner mig riktigt tröt ti kroppen nu. sov till 7 imorse åkte till skolan och sen kom jag hem ngn gång efter jobbet så typ vid 14?(: och  sen dess har jag nu  pluggat  riktigt jobbigt!
Samhälle rapport kommer på riktigt god väg och känner mig nöjd. När man väl satte sig  så förstod man vad man skulle göra. och  att  begränsa sig var väl lite svårare med jag  klarade av det !
Nu tror jag att  jag  ska sitta och kika på  lite kläder ska leta nyårsklänning !(: så ska jag hoppas in i duschen och  efter  de ska jag  kanske måla om mina naglar mumms !(: hahahaa
ska nog även så in en julklapp som kom hem till mig idag  ^^
de fungerar  inte att  ladda upp en bild ! vilket fall åt ja flöööt mat idag  åt pizza (: mumms

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0