Dålig update...

usch känner mig dålig som inte har  haft tid att  blogga! men inte haft så mycke att blogga om .. vilket  fall kan ju börja med att  berätta att  Min abs på min bil inte vill fungera.. SUCK.. säker styrboxen till absen... billigt och bra.. NEJ! kostar  ca 10.000 dödödööö ;) haha
jaja ska prata med ngn i eftermiddag och  se om de kan läsa av felkoderna på bilen så märks de väl va det e :)
Man sladdar grymt nu alalfall ;) haha... Jag tycker de e töntigt med killar som sladdar  coh  man ser att  de inte har  kontroll på bilen.. som i helgen när jag stod parkerad och  de kommer en volvo på ställ och  han håller på att  köra in i en vägg ! hahahahahaha han fick en tummen upp av mig coh  johan sen åkte han  där ifrån!
Nu ska jag ta och plugga packa och duscha hade jag  tänkt innan jag  ska dra mig in mot stan igen om jag  nu  kan för all snö som är på vägen :) ÄLSKAR snön nu... Dock jobbigt att  sopa av bilen ^^ haha tror jag  ska tc mig för och börja sola nu för man känner sig så äcklig och  blek på vintern hata!
Foto letkionen idag  gick super knäppte kort i studion NICE !(:
Men nu ska jag få ngt gjort.
Imorgon blir de att  gå igenom ett nytt arbete ännu ett (: tkr de e kul att  jobba..? kanske jag som är knäpp.
(:



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0