vilken onsdag

Ibland är det  bara otroligt irriterande att  alla är så otroligt olika...
tror nog en hel del håller med mig när det gäller den punkten idag.
"Suriga" Erika är väl värst ! :) haha Orken..
i ett  grupparbete måste alla verkligen vara nöjda och så jobbig va jag nog inte  över en låt ;)!
suck suck suck ! även att  alla inte va där oxå. jaja
Vilket fall ska ja börja med samhällen imorgon ! tagit det lugnt idag.. varit ute och gått en sväng vilket jag
verkligen måste göra, och imorgon blir de träning på gymmet och sprigning ! :) Hurtiga jag (Y)
Idag va jag och hämtade mina arbetsbyxor , efterso ja ska jobba åt green garden i sommar :)! trevlans
Älskar bilden<3
Du&Jag lite bättre och lite snyggare ! ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0