torsdags blogg

Hejhej ! :)
Idag vaknade jag av klockan som ringde så vänligt 6...
Inte alls sugen på att ha idrott men riktigt duktigt av mig så pallara jag mig iväg
eftersom att man ändå måste för betyget !
Vi ( jag och antonia) sprang 4 km shiet  grymt höhö de va ju liksom hur otroligt varmt ute!
fattar inte hur folk kunde ha lång byxor!
Nu har jag slutat och klockan är 11... Johan slutar klockan 3 och så ska vi iväg och träna sen ska vi hem till mig..
Jag ska plugga matte tills tisdag och samhälle tills nästa vecka nån gång oxå... (Y)  yippie men man jobbar hårt fär att få ett bra betyg ;) bara fråga mina nära vänner som tycker att jag är världens plugg. miihihi ;)
Nu ska ja kolla igenom några länder och välja ett. Sen ska jag ta mig ner på stan och käka nått tror ja ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0