Tisdag

Hej hej :)
Nu är jag i skolan och har svenska lektion.
Imorse i bilen på väg till skolan så somnade jag, haha helt sjukt trött jag var alltså..
Idag ska jag åka och hämta Disel filter till min bil :)och byta det (Y)  grymt grymt.
Nu är även mina nya blinkers påväg sjukt ;)
Vill bara ha helg sista dagen imorgon och foto i studion med Antonia (: !
Det kommer bli gryyymt ! (; <3
Ikväll ska älsklingen plugga matte, förstår inte han är så sjukt duktig..
Så jag ska väl ta mig en promenad i helgen.
Och nästa gång jag får Pengar ska jag köpa en ny laddare till min kamera... 600kr åt helvete..
Ingen som har en  en-el9 ? laddare till nikon d40 Isf hör av er till mig?



Skriver mera sedan.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0