Sista dagen innan helg !

Detta är ju heelt underbart!
Längtar verkligen tills vi sluta idag underbart !(:
Nu sitter jag på min Grako B lektion och bara tar de lungt.
Gjort klart min "toalett" tavla, den är som sån som man kan ha på toaltetterna och där de står att man ska tänka positivt! (Y) duktiga jag. Så fick jag en ny uppgift att  illustera eller fota 5 tjejer till en affisch som jag har som skolarbete då innan vi slutar nu.. jippie. Jag som är så seg liksom.
Menmen får väl höra mig runt om nån vill ställa upp(Y)
eller så ska jag fundera på att göra nått annat..
På engelskan idag gjorde jag nationella igen, gick prima ! (;
Idag är det pasta skinksås ! mumma.
Måste ju äta med vet inte om ja har någon att äta med...
Ett år sedan ungifär :) kke ska färga mört ändå igen eller färga de som på bilen :)

Kommentarer
Postat av: antonia

men va? gumman du har ju alltid MIG att äta med! :)<3

2010-05-13 @ 12:19:22
URL: http://antoniajakobsson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0