så idiotisk

Vart så arg igår på flera olika personer.. så skulle ja skriva ett inlägg så hade jag skrivit jätte långt tro på fan att  de försvann! :O hur värdelöst var inte de :O?
Usch arg Erika inte att leka med. Igår när jag slutade var jag på skutan med Miche, Emelie och Johan för att fira min komplittering. (Y) Emelie var bara med ett litet tag.
Måste bara säga usch för orättvisa lärare och usch för falska personer.
Finns det nå värre än personer som snackar skit sen umgås med dom?
Nå för jag ve exakt hur det är, men asså va ?
Idag lämnade jag inte min andra samhälles inlämning helt sjukt va mycket det ska krävas för honom.
Inte bara jag som tycker de, och jag står faktis för det jag tycker vilket många inte gör.
Var stark och visa vem ni är följ inte med strömmen gå emot den istället.  Och acceptera dom som säger det dom tycker de är ju det man ska göra här i livet för att man ska komma nånstarns.

Kommentarer
Postat av: J Ó H A N N A

SV; jag äter hårform! det är köpt på hälokost butik :)

2010-05-26 @ 18:18:07
URL: http://myyraans.blogg.se/
Postat av: antonia

TUMMEN UPP!

2010-05-26 @ 18:27:04
URL: http://antoniajakobsson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0