Onsdag

Inatt vart även de en otroligt lång natt, lr hur man ser det fråbn sov sidan så vart det en otroligt kort natt.
Jag  var på engelskan imorse klockan 08.40 och då lämnade jag in min engelska nationella.
Grymt (Y)  Jag är duktig , och  fick verkligen mycket beröm för den otroligt glad över de.
Man känner att  de här året som jag har haft Eva nu. Så har jag lärt mig otroligt mycket och  det är verkligen bra.
Känner att jag verkligen kommer få G i engelska A för en gång skull!
Idag så bär det av hem till enånger och kommer spendrea flera dar där nu. ska nog fota lite hoppas jag.
Älskar att  fota!

Ingen som har en laddningssladd till batterierna från en-el9 heter sladden.
De är verkligen svinaktigt dyra att köpa asså 500-600 kr får man lägga ut för en ny.. Ingen lust...
Uscha fy och bläää Jag som brukar sluta 12 på  onsdagar.. Nu har de lagt in PA på  mitt schema i period 6 så  nu slutar  jag halv 2 ge mig sommar lov och massa jobb nuuuu! 

skrattar så  jag dör när jag ser bilden !
se vad lite sprit i kroppen kan göra ^^ Ser Rolig ut !




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0