Måndag igen

Hejhej !
Nu har jag varit på ett läkarbesök Här på Hudiksvalls sjukhus..
De kollade mina halsmandlar och något mer vet inte va de hette.
Vilket fall har jag fått En tid som jag ska bli opererad och kommer operera bort halsmandlarna.
Eftersom dessa har irriterat mig i snart ett år så hoppas jag det blir bra tills slut.
Bara man inte får en norsk kvinnlig läkare ^^
Sen imorgon ska jag ju göra min matte komplittering...
Kommer säkert gå åt helvete känner mig så jävla sääämst!
Uscha går pluggade jag samhälle uppe mot 7-8 timmar de är också en komplittering,
eftersom han aldrig blir nöjd hur man än gör så spelar de ingen roll.
Bajs VECKA!

Men en sak som var hur bra som helst var allafall lördag för middag 
när jag tog med Johan på en liten speciell tur ;)!
De vart jätte mysigt och de vart gott fika :) hihi
Menmen nu ska jag gå på  min Gko lektion.

Så till höger ser mina ut halsmandlar ut.
De till vänster är normala.

Kommentarer
Postat av: Andrea Larsson

Du fixar det där med matten gumman, du är jätteduktig! Hade du haft min mattelärare så hade du haft otroligt bra med betyg, för din lärare verkar inte vara så duktig på sitt jobb han?



Uscha.. Lycka till <3

2010-05-24 @ 13:43:32
Postat av: ERICAPERZZON

usch, men det blir skönt när dom är borta:) och den norska människan har varit bra sina två år här så det behöver du inte oroa dig för;P'



/E

2010-05-24 @ 16:46:21
URL: http://ericaperzzon.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0