Lördag- Bollnäs

Igår spenderades dagen hos älsklingen tvättade bilar och drog till Bollnäs på bilträff.
Kvart i 8 igår ringde Amanda och  tyckte att vi skulle följa med till Bollnäs så varför inte liksom ? :)
Min bil bar ny tvättad och fin nå när man kommer till Enånger... Tro på fan att  de börjar regna *suck*.
Bilen var dock inte så jävla skitig när vi kom fram (: hihi
men inte så mycket bilar kan jag påstå men jag knäppte kort på Jens bil iallafall så tycker jag att  de vart riktigt bra.
Ska väl även fota hans bil och även fota Sanna nån dag som det lät :)
Roligt att  de tycker att jag är så duktig (:
Jens bil :)
Bara jag som känner att  skolan tar  kål på en innan sommar lovet ?
fy vad mycket man har att  göra !
Den kommande veckan:
Matte komplittering
Engelska nationella
Göra klart samhällen !
Och omvårdnads inlämningen som vi får på tisdag ?
Slit SLIT OCH SLIT!
och sen rååå plugga till matte nationella!
Hoppas alla får en bra söndag!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0