Duktigt

Verkligen otroligt duktig jag är jag :)
Skrivit  3 sidor av historian bäst ! :') ska skriva de sista tre lr nått liknande beror på  hur många de blir,
men ska väl göra det på lördag-söndag nån gång :) (Y)
När älsklingen kom vid halv 5 nån gång då låg jag och  sov i min djupaste sömn!
hihi  trött efter en kort skoldag.  men men bara snart två veckor kvar !  Gymt
kul att  johan hade sin sista skola dag idag -.-
Tröööök önskar ja att ja med hade men de kommer väl blir grymt ändå.
Vilket fall ska ja vänta på att mamma kommer hem nu så ska vi  käka lite fika och kolla på en film.
Dagen imorgon ser  ut så här:
Först ska jag gymma med Johan ska jag på skolan till klockan tolv slutar  klcokan 4 och då kommer Johans pappa Kjell hem :) Så blir vi där ett tag imorgon allafall :)! och natten sen på lördag ska jag skjusa  mamma och  lite mer folk till stan och jag och johan ska till Bergsjö antar ja :)

Kommentarer
Postat av: Andrea Larsson

Detta är min fina tjej det här!

Vad roligt att se att det går bra för dig i skolan nu, jag sade ju till dig att du skulle klara det! :D



Puss<3

2010-05-28 @ 14:03:59

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0