1 Maj

Igår vart  de att  vara hos Robert i nån timme sedan drog jag till Petronella och umgicks lite med brudarna  ! :)
Men efter eftersom de drog vidare gick jag och Antonia tillbaka till Robert och  där drack vi lite mera och efter de
vart det bockarna med Antonia och Petro ;) GRYMT
vi hade roligt allafall och jag hade roligt hela kvällen så klart (:
dock är man väl inte så pigg idag men de skiter man väl i... eller inte  sovit tills nu typ och nyss ätit frukost.
så ska jag och  johan tvätta bilar idag (Y)  och senare ikväll kanske gymma, det  märks väl  hihi.
Nu ska jag lägga mig i sängen ett  tag igen... har lite bilder från igår som jag kanske kommer att  lägga in (:
ha en bra första maj alla (:!
TRÅKIGA INLÄGG UTAN BILDER.......


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0