Ursäkta min dåliga uppdatering och kassa bilder !

Hejhej  jag har lyckats snott åt mig en dator för en stund tänkte lägga in lite bilder på kläderna som ja köpt idag  men de blir bara på  jeansen för  tröjan vart inge bra.
Trafikskolan gick bara bättre och bättre allafall efter en rättning med min kära<3 tack!
Efter de drog ja ner på  bnken och fick mina pengar insatta på  mitt konto, och snart kommer mina vanliga pengar äntligen !


Ett par av mina nya jeans !

De  andra :) 
Tycker verkligen dessa två par jag  jätte sköna !:D Behövde verligen nya jeans ! :) suuuper bra.

och en bild på mig :)


Kommentarer
Postat av: therese

SV:låter jobbigt,ok nu har jag lagt till dig ;)kram

2010-03-04 @ 10:19:26
URL: http://theresedahlstromsblogg.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0