tors/fred natt

haft en stressig dag idag  började med att åka till trafikskolan imorse satt där i några timmar innan J hämtade mig :)
efter de handlade vi peppar biff på Ica ( för jag glömt  att  tagit upp de andra ur frysen) KLANTIG!
Underbar att älsklingen fixade min dator igår, han är så duktig !
Saknas lite program och sånt i den men de kommer snart.
Har inga bilder eller nånting i den dock :(
har allt på  en extern hård disk och det ska oxå läggas in snart eller på en annan disk allafall.
Tror jag ska köpa en extern hård disk läre ju va super bra eller ?
jaja nu är klockan halv ett och  ja sa sova, ska på trafikskolan imorgon med.
God natt på er alla!

Kommentarer
Postat av: Neha

Snäll och duktig han är=)

Härligt, vad gör du då?=)

2010-03-12 @ 09:20:16
URL: http://nehaexponerar.blogg.se/
Postat av: therese

SV:otur med väderet ;/

händer i helgen då ?:)

2010-03-12 @ 15:15:58
URL: http://theresedahlstromsblogg.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0