Tisdag

Imorse började jag klockan 8 kom lite lite sent, men de löser sig alltid när man har Eva hon är otroligt snäll (Y).
Fick även tillbaka min fraktur inlämning som jag tyckte att jag gjorde dåligt ifrån mig på, så fick jag faktis VG !
Otroligt duktig jag varit ! :) anledningen till jag inte bloggade nått igår var att jag pluggade matte förfullt hela kvällen jobbigt men sant. Så hade jag matte prov idag, asså vet inte imorse gick allt perfekt när jag gjorde igenom det snabbt innan jag skulle åka, så när jag sitter på provet finns de inget i mitt huvud ?
Någon mer om är som mig på matte prov ?
Usch blir verkligen less på det. Sen idag hade vi utvärdering av skolan och media sista timmen gick riktigt bra, fick sluta tidigare än vad vi skulle ha gjort annars. Så när jag kom hem till J så gjorde jag mat, eftersom Carina är borta till torsdag så hjälps vi åt med mat lagningen.
Så imorgon har jag två lektioner, sedan ska jag till Uppsala och kolla på bil love it :D
Det 'r en bmw e46 320 diesel. Bara hoppas att  den är bra, kmr gå sjukt billigt dock dyr i skatt ist ^^. men de jämnar ju ut sig om man tänker på att  bensinen är otroligt jävla dyr ! uscha.
Jaja ska väl ta och sova nu jar börjar 08.40 imorgon med engelska sedan ska jag måla vidare på min teckning.
Men jag skriver väl lite blogg imorgon med kanske :) !

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0