Skola.

Nu sitter jag i skolan och väntar på J som har religion. Jag själv slutade klockan 12 men då var jag och gjorde kort till körkortet:) ser mongo ut som vanligt haha! Menmen. Körde hem simone idag till iggesund, hoppas hon tyckte jag var säker:p haha. Även försökt göra lite historia nu. Men fatta typ inte texten.:s blir ett försök imorgon bitti eftersom jag har sovmorgon grymt! Börjar klockan 12 och då har jag engelska:). Sedan blir det till att plugga lite matte och sant med:( inte pepp! Imorgon kväll ska jag köra bil. J åker med mig så klart:) nu blir det till att vila lite är så sjukt trött :-o fattar inte. Även fast jag var super pigg Imorse. Kram erika

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0