Måndag -Åre

Hejhej !
Imorse var vädret ute verkligen skit ! det regna/ snöade och blåste strom kul liksom?
nej skulle inte på stå de, men vi bestämmde oss ändå för att ta en eftermiddags tur.
Så vi åkte till Björnen och där mötte vi Johans kompis Robert och  hans lilla syster Elin.
sedan åkte vi mest i  björnen var  till Åre  en sväng men allt var  ju  stängt där så var  inte så  roligt.
när vi kom upp för liften där va det verkligen snöstorm, och man kännde hur det rann i ansiktet inte mysigt ^^.
Jaja efter nårga timmar i backen åkte vi hem men jag och  J tog bilen direkt tillbaka till Åre för att  gå och kolla på  glasögon idag igen.
Jag som viljat ha Dr zipe glasögon ända sedan förra året. Men första gången jag testade var idag och  de passade inte till min hjälm.
Så istället blev det ett par Scott Chrome.
Bildpå dessa kanske kommer imorgon :) hihi 
Ska man åka till fjällen tkr jag man ska åka till Å re :) super duper bra!
Nu ska ja lägga mig brevid J och kolla på  world trade center! God natt  alla.
Kramis


Ge mig detta före !

Kommentarer
Postat av: pimpXprincess

Svar: Nej, ligga i sängen är fan awesome :D hehe!



Ha en bra kväll du också! Kram

2010-03-08 @ 22:59:14
URL: http://pimpxprincess.blogg.se/
Postat av: Andréa

Sv: Har inte gjort så mycket idag, tagit det lugnt mest :) Du då?

2010-03-08 @ 23:15:50
URL: http://makeupartisten.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0