Less

Hejhej
I helgen har det varit en riktigt slapp helg, i fredags skjusade jag lite folk men åkte hem och sov vid halv 2 typ.
Låg i sängen nästa hela lördagen innan jag fixade mig och  drog till Amanda och där  började vi dricka, innan vi drog till Daniel. Efter att  vi varit där ett tag drog vi till Stadt och spenderade några timmar där.
Mamma hämtade oss vid halv 2 och vi åkte på Statoil och tog en pizza haha visste inte att de kunde vara så skjut gott! jag var riktigt hungrig igår ^^.  Imorse hade jag ont i skallen när ja vaknade, och nu har ja onti halsen som f*n. Vill verkligen inte bli sjuk nu... ABSOLUTE INTE. Märks imorgon bitti hur jag mår vilket fall har jag gjort Historia nu idag och igår, men känns som jag fått ihop så jävla lite, står inte så mycket om Wienkongressen !  SUG.. uscha
Åkte hem till Johan idag och ska vara där nu i veckan några dagar allafall :).
Less allt plugg nu känns som de e HUR MYCKET SOM HELST faktis...
Som tillexempel
OMV
Matte
Historia
Engelska
Osv ?!
Sjukt skoltrött och en egen bil skulle inte heller sitta fel så jag kan åka när jag vill! :)
Sugen på att ta en dag med kameran !

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0