intagit sängeläge

Nu har jag lagt mig i sängen med datorn och  tänkte göra några tester på datorn (trafikteori) är det  vi snackar nu.
Imorgon börjar skolan igen, och jag ska ta mig en tänkare, och tror ja ska börja gymma till och med. De gör ja med J isånna fall. Lämpligast  och  billigast så!
Känner mig helt slut efter lovet är det  så de ska vara ?
Längtar  till påsken redan bara hoppas de är bättre väder i Åre då.
Kommer väl vara där uppe ungifär lika många dagar kasnek någon mer vi får se det helt enkelt.
känner mig även sugen på att  gå ut nån helg nu, kanske blir nästa.
Alla tjatar ju så mycket eftersom ja inte varit ute mer än med mammsen  en gång :P.
Så vill nog mina kära vänner få mig ut höhö och  J så klart!  eftersom många förstår varför man vill gå ut  tillsammas:)
Kan tillägga att igår kväll åkte vi bil inne istan med mammas bil :)  sköljde av den lite snabbt på  Ok i stan ( Gratis)  är bäst ^^ Skjusa Amanda och Sanda till Stadt där hoffmaestro spelade :). Amanda åkte även lite mer bil med oss och var social grymt ! :)
Jag har även kollat på  en hel del bilar denna helg, bilar som ja skulle vilja åka och kika på. mhmm
Får se hur det blir med den saken.
jaja nu ska lilla jag sova allafall sov gott!

Btw har fått mina saker från nelly kommer bilder imorgon.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0