Igår hände det omöjliga !

Igår hade jag teoriprov kl 10.10 gick helt underbart bra faktis :)
Med tanke på  hur mycket jag varit på trafikskola så va de super bra.
Hade även körningen igår men innan det gick jag liv och Johan till Jambo och åt gooooda mackor!
med lite mat i magen skulle Johan upp på skolan så jag och liv tog oss en sväng på stan ja som skulle handla hittade som vanligt ingenting i denna stad... döö tråkigt.
Sen drog vi upp till trafikskolan där jag skulle ha körlektion innan körningen.
Började med att  jag  drack 5 glas vatten och kissa var 20 minut ! Otroligt.
jaja sedan körde jag med Sten i 50 minuter, innan de stora var på G !
Körde  lite över allt känns det som och  när ja kom tillbaka så  sa han att  ja va godkänd och att  jag hade körkort !
Tänk så overkligt jag får ta bilen helt själv ?:O gash.
Så idag onsdag har ja kört lite bil, och skjusade bland annat hem Linda :)
och sedan åkte jag och älskligen runt lite, roligt roligt.
Bilderna på kläderna kommer efter ja duschat ! vart en miss på att ja inte ens varit hemma nu :/
Förlåt !

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0