Galen..

Hejhej! :)
Just nu sitter jag och lite så där halv irriterad, lärare ?
Känner mig alltid lika ned tryckt det  är endast tre lärare som jag haft Under hela mitt liv.
Man gör så gott man kan man kan inte bara plugga hela tiden, fan då blir man ju sjuk i huvudet.
Tur man har lov allafall.
Vilket fall har jag kollat på  lite vår jackor som ja måste ha så klart.. :D
Ska väl ta och titta på  de nån dag och bestämma mig för vilken !
Även sökt tre jobb för tillfället, funderar på ett  till ställe men är inte säker.
De tre jag sökt på nu är
Team Sportia
Green Garden
Ica Maxi
Tycker att  alla tre har sina fördelar, Green Garden just för att man få vara ute i naturen.
Vilket jag mer än gärna är på sommaren, mycket roligt och otroligt skönt skit samma om de regnar liksom :P ?
dock kanske inte så roligt men lite färg i ansiktet får man ju med ! :)
Funderar på att  sola en sväng på torsdag oxå 8 minuter. alltid lika najs!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0