chilldag

Nu sitter jag hemma och  gör ett  distanstest från trafikskolan (Y)  nicenice.
Jag har precis klivit upp ur sängen, har legat och kolla på  nyheterna hela morgonen :).
Tycker faktis det  är bra att  kolla på nyheter då får man veta vad det är som händer.
Jag börjar skolan idag  klockan 12 och då ska jag  börja med att  skriva ut min engelska sen ska jag
gå igenom den med Eva :) efterdet har ja MDK vet inte va jag ska göra där... det åter står att se.
 Ska ta och sminka mig lite nu och så,sen blir det skola ! :)

sedan imrogon bär det  iväg upp till åre:D


kram Erika


Kommentarer
Postat av: Ankiepankies

Jäkligt bra att kolla nyheterna :D

2010-03-05 @ 11:45:14
URL: http://ankiepankies.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0