Åre :)

Hej mina läsare !
Nu har jag kommit fram till Åre oxå har  jag ätit och donat lite i husvagnen..
Var  verkligen svinkallt när vi kom upp menmen så kan de va.
Jag  övningskörde så klart hela vägen riktigt bra och stabilt, tkr allafall jag.
Dagens mat vart allafall tacos verkligen super gott ! de va efterlängtat :)
Jag kanske kommer blir lite osocial de närmaste dagarna men jag ska försöka vara lite uppdaterad.
Äntligen kan ju säga att lover  är efterlängtat supper skönt, kommer verkligen njuta av varenda minut !
Denna vecka ska jag  åka massa slalom basta och bubbla bubbel pool, de ni ;)
Men nu ska jag och  älsklingen kolla på luftslottet som spränges !

Ha ett bra lov alla ni som ska h a och  hoppas ni andra får det  bra en då !



Har  inga bilder på johans dator så  de blev ramdom!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0