Vad trött jag blir !

Sjukt less på att  vara sjuk på sommarlovet nu !  Jag vill jobba och tjäna pengar, är man sjuk blir det inget med de...
Och jag  tänkter inte jobba hela sommarlovet ut, utan tänker ändå jobba dessa 5 veckor. jag har ju  jobbat en nu då.. eller jobbat två dagar, värdelööööst !
INGEN SOM KÄNNER NÅN SOM BEHÖVER  EN MOPED ?
min är ju  till salu, och  jag måste ha bort den har ju ingen nytta av den.
Kan ju  även säga att jag och älsklingen var och  inskaffade en audi v8, sjukt att  det är samma bil som förut ! <3
Måste säga att  den bilen är underbar, dock en del fix på den nu som inte var förut menmen jag ska hjälpa min älskade pojkvänn så gottjag kan ! :)<3
Jag  tjatade verkligen att  vi måsta köpa tillbaka bilen ! :')
Men men idag  torsdag ha jag inte alls gjort mycket eftersom jag  är sjuk har jag legat  och tittat på  lite tvn hjälpt mamma med packningen och de hon skulle ha med sej till stugan.
Imorgon ska vi tvätta bil och  sen ska vi grilla fin mat :) och så  ska vi senare på kvällen äta middag  med min släkt i stugan med MASSOR med mat :D Jag kan visst  vara ett  matvrak för er som klagar på att jag äter lite!
På jobbet äter jag  lite för jag klarar inte av att  äta och vara ute hela dagen, i stek het värme jag  vet hur jag fungerar frukt och vatten är oftast min lunch på  sommaren, har alltid varit de oxå.
Puss på fin bilen :') <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0