Uselt med sommarlov

Bara jag som känner hur dödstråkigt det är med sommarlov när man varit sjuk snart  de två första veckorna ?.
det  suger verkligen, igår pratade jag med min chef och  hon sa att  jag ska vara hemma tills jag är frisk, det  är nog ifos bra eftersom de är ett slitsamt arbete, röja ogräs och sånt skit...
Tänker nog ändå bara jobba lika läge som jag sagt innan.
Känns tungt ifall man inte skulle kunna få göra nått roligt i slutet av sommarlovet, var ju  tänkt att  åka utomlands och  kanske att  vi skulle åka neråt i sverige och  titta lite :)
Tycker att  det låter väldigt roligt eftersom de känns som jag inte sett så mycket i sverige.
Om man åker söder ut och hittar på en massa saker så klart :P
Men men nu ska jag ta och dra mig.
Hatar att  va sjuk-.-

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0