Torsdag

Förstår inte hur jag kan tycka att  mitt sommarlov redan är dööö tråkigt bara för jag inte har börjat jobba ännu.
Jag  börjar jobba på  måndag på Green garden, http://www.greengarden.nu
Där har ni hemsidan så  ni kan gå in och  kika och  läsa lite om vad jag kommer göra.
Idag har jag fixat båten så  de blir nån tur med den mot midsommar ! :)
Målat vaxat  och  tvättat  GRYMT !
Jag  har även beställt ett  par jeans från nelly, bara hoppas att jag kan ha de annars blir de tillbaka skick.
Märks när ja får de nästa vecka nångång ^^  men nu  ska ha föna och fixa håret innan ja sover :)
Hoppas jag kan sova i natt så ja slipper sova bort hela dagen imorgon.
Nu Tycker jag att min älskling ska bli frisk!! :'(
Världens vackraste <3
Johan, tommy och  robert i tommys pappas bil :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0