Sjukt..

Faktis bara 4 DAGAR kvar i skolan hur underbart är det inte ?
Faktis så har jag INGET kvar att göra heller ännu mer bra ! 
Dety ändå jag ska försöka med är att fixa min header till bloggen så får vi se ifall jag har in den eller inte.
kan ju säga att jag är totalt sääämst på att fixa min blogg.
I helgen var det fest hemma hos johan och jag plockade massor med liljekonvaljer och gjorde bordsdektorationer av. Mycket att göra i helgen om man säger så har även solat så jag ser ut som en tomat men men;)
Nu ska jag ta mig och se om Andréa kommer hit så man få prata med henne :)
Även att uag och johan vart stoppad av polisen imorse vid skolan... illa menmne de ville bara ha nykterhetskontroll (: tur dää


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0