Lördag

Nu har jag precis lagt  mopeden på  annons eftersom mannen som skulle komma upp i helgen var inte säker ännu så då lägger jag ut den på  blocket.
Ingen som är sugen på  en otroligt fin speedfight 2 Iron-x ?
Igår så  åkte ja en sväng med bilen var och  plockade upp Sofia, Chrille och  Danne.
Vi åkte in till stan en sväng, jag  var hem till älsklingen med kladdkaka som jag lovat :) Otroligt snäll jag är ibland allafall :') Han måste ju få  äta nått gott när han är sjuker. Fast idag åkte han till jobbet allafall så han anser väl sig att  vara frisk idag :D GRYMT!
Sen åkte vi på stan en sväng såg att  de var maskerad för jösses vad folk såg roliga ut i Hudik igår^^
Vi träffade Miche och vi åt på donken sen drog vi oss hemmåt jag  var sjukt trött.
Ikväll kanske de blir ljusdal vilka fler ?;)
Pärlan<3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0